Opis inicjatywy
Projekt ma na celu pobudzenie przedsiębiorczości społecznej i ukierunkowanie kreatywności innowatorów technologicznych na problemy zdefiniowane przez SDGs. Projekt składa się z 4 hackathonów, podczas których uczestnicy będą szukać odpowiedzi na 16 wyzwań współczesnego świata oraz serii poprzedzających je spotkań. Spotkania te zostaną zorganizowane w formie meetupów (16) oraz warsztatów (16).
W wyniku projektu powstanie:
- baza wiedzy na temat SDGs
- baza ekspertów w tych dziedzinach
- pogłębiona wiedza wśród uczestników warsztatów
Program Hacking Carrots odpowiada na dwa kluczowe wyzwania stojące przed światem nowych technologii:
- zaktywizowanie kobiet w obszarze zaawansowanych technologii jak sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość czy internet rzeczy.
- pobudzenie przedsiębiorczości społecznej i ukierunkowania działań innowatorów technologicznych na problemy zdefiniowane przez SDGs.
Dlaczego
to jest ważne?
Kto może się włączyć?
- firmy technologiczne
- startupy
- innowatorzy
- uczelnie wyższe i studenci

Partnerzy
Partnerzy: Capgemini, PwC, HubHub, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Centrum Projektów Polska Cyfrowa, Miasto st. Warszawa, Fundacja Digital Polska, Kolegium Europejskie w Natolinie, Kancelaria Snażyk Korol Mordaka.
Kontakt
Realizowane Cele


Kampania
17 Celów
