Opis inicjatywy
Celem inicjatywy jest bezpłatne wsparcie strategiczne i marketingowe firm, które w wyniku pandemii nie mogły normalnie funkcjonować.
Program składa się z kilku etapów:
1. Sprawdzenie potencjalnego beneficjenta programu: rozmowa telefoniczna, podczas której sprawdzamy i oceniamy potencjał zgłaszającej się firmy.
2.Opracowanie BMC: Podczas spotkania pracujemy nad Business Model Canvas czyli uproszczonej wersji biznesplanu. Spotkanie trwa 5,5 godziny.
3. Szczegółowy briefing oraz podpisanie umowy: Na tym etapie dowiadujemy się o szczegółowych bieżących potrzebach beneficjenta, aby opracować plan pomocy i realizacji poszczególnych punktów tarczy.
4. Realizacja pomocy beneficjentom programu: Realizujemy kolejne działania na rzecz konkretnej firmy w zależności od naszych możliwości oraz od potrzeb firmy
5. Kontrola działań: na bieżąco sprawdzamy realizację punktów pomocy tarczy u poszczególnych beneficjentów.
6. Zakończenie 4-miesięcznego bezpłatnego okresu pomocy. Po tym czasie beneficjent ma możliwość przejścia na płatny okres, jeśli nie wypowie umowy.
Więcej o inicjatywie:

Dlaczego to jest ważne?
W sytuacji związanej z pandemią firmy z różnych branż zostały pozbawione możliwości normalnego funkcjonowania lub mogły działać w bardzo ograniczonym zakresie. Zostały one postawione w trudnej sytuacji finansowej i kadrowej, gdyż dotychczasowy model biznesowy jest niewystarczający lub nieadekwatny do obecnej rzeczywistości rynkowej. W związku z tym te firmy potrzebują znaleźć nowy sposób działania lub nowych odbiorców produktów i usług, aby utrzymać płynność finansową i zachować miejsca pracy. Nasz projekt uwzględnia działania w obszarze strategicznym i marketingowy, czyli pomoże zredefiniować biznesplan i strategię marketingową. Dodatkowo pomagamy m.in. w zakresie relacji z pracownikami w okresie kryzysu i zdalne zarządzaniem zespołem oraz organizacja procesu sprzedaży bezpośredniej.
Kto i jak może się włączyć?
- Każda firma, która istnieje dłużej niż 2 lata i chce pomagać.
- Preferujemy firmy zajmujące się: strategią, sprzedażą, marketingiem
- Ewentualnie mogą zgłosić się firmy chcące pomóc innym firmom z ich własnej eksperckiej branży (np: krawcowa pomoże innym krawcowym).
Partnerzy
- WEBimpuls
- EAR Eksperymentalna Agencja Reklamowa
- SBA Slow Business Academy
- Konsultant Kariery Michał Stolarczyk
Kontakt
Bartłomiej Świstak Piotrowski
bartlomiej.piotrowski@gmail.com
503 48 50 70
Realizowane Cele


Kampania
17 Celów
