
O konferencji
Dnia 27 stycznia 2021 odbyła się konferencja „17 trendów. 17 Celów. Biznes na rzecz Agendy 2030.” pod Patronatem Honorowym Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii. Podczas tego dorocznego wydarzenia podsumowaliśmy działania rządu i biznesu na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju w Polsce w roku 2020, ogłosiliśmy plany na rok 2021 i pokazaliśmy rysujące się na przyszły rok trendy.
Podczas konferencji podsumowana została Kampania 17 Celów: Mobilizacja i realizowane w jej ramach działania. Natalia Hatalska – jedna z najbardziej wpływowych ekspertek zajmujących się poszukiwaniem, analizą i prognozowaniem nowych trendów przedstawiła najważniejsze obszary, kierunki działania i tendencje w zakresie zrównoważonego rozwoju, jakich się możemy spodziewać w przyszłym roku. Eksperci oraz przedstawiciele firm dyskutowali o bieżącej sytuacji, a także przedstawili dobre praktyki przedsiębiorstw w Polsce.
Podsumowanie
Konferencję otworzył Robert Tomanek, Podsekretarz Stanu oraz dyrektor Aneta Piątkowska z Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii prezentując Status realizacji Agendy 2030 na świecie i w Polsce.
Kampanię 17 Celów 2020: Mobilizacja: podsumowała – Małgorzata Greszta, CSR Consulting: Kampania 2020: Mobilizacja – podsumowanie
Potyczki Ekspertów i Ekspertek: CZY PANDEMIA SPOWOLNIŁA REALIZACJĘ AGENDY 2030?
- PEOPLE: PRACA W PANDEMII – NIE MA POWROTU DO NORMALNOŚCI: Anna Potocka, Fundacja Kobiety Inspirują; Marzena Strzelczak, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
- PLANET: PANDEMIA STWORZYŁA DOBRY KLIMAT DO ZMIANY: Marta Karwacka, Good Impact; Kamil Wyszkowski, UN Global Compact Network Poland
- PROSPERITY: ŚRODKI NA ODRODZENIE SIĘ GOSPODARKI TO WYJĄTKOWA OKAZJA NA PRZYSPIESZENIE REALIZACJI AGENDY.: Zbigniew Gajewski ,THINKTANK; Zofia Wetmańska WiseEuropa
17 TRENDÓW W ZRÓWNOWAŻONYM ROZWOJU przedstawiła Natalia Hatalska – CEO i założycielka infuture.institute, jedna z najbardziej wpływowych ekspertek zajmujących się analizą, poszukiwaniem i prognozowaniem nowych trendów w relacjach na styku rynek-marka-technologia-konsument, analityczka, trendwatcherka, autorka licznych projektów badawczych.
CZY BIZNES JEST GOTOWY DOSTOSOWAĆ SIĘ DO TRENDÓW? CZYM INSPIRUJĄ SIĘ LIDERZY? Dobre praktyki i inspiracje firm
Na koniec Małgorzata Greszta, CSR Consulting, przedstawiła plany na kolejny rok działania Kampanii 17 Celów: Kampania 2021: Ambitne Działania
Do końca lutego konferencja jest dostępna dla uczestników do ponownego obejrzenia.
Oglądam
Partnerzy



