O konferencji

Dnia 27 stycznia 2021 odbyła się konferencja „17 trendów. 17 Celów. Biznes na rzecz Agendy 2030.” pod Patronatem Honorowym Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii. Podczas tego dorocznego wydarzenia podsumowaliśmy działania rządu i biznesu na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju w Polsce w roku 2020, ogłosiliśmy plany na rok 2021 i pokazaliśmy rysujące się na przyszły rok trendy. 

Podczas konferencji podsumowana została Kampania 17 Celów: Mobilizacja i realizowane w jej ramach działania. Natalia Hatalska – jedna z najbardziej wpływowych ekspertek zajmujących się poszukiwaniem, analizą i prognozowaniem nowych trendów przedstawiła najważniejsze obszary, kierunki działania i tendencje w zakresie zrównoważonego rozwoju, jakich się możemy spodziewać w przyszłym roku. Eksperci oraz przedstawiciele firm dyskutowali o bieżącej sytuacji, a także przedstawili dobre praktyki przedsiębiorstw w Polsce. 

Podsumowanie 

Konferencję otworzył Robert Tomanek, Podsekretarz Stanu oraz dyrektor Aneta Piątkowska z Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii prezentując Status realizacji Agendy 2030 na świecie i w Polsce.

Kampanię 17 Celów 2020: Mobilizacja: podsumowała Małgorzata Greszta, CSR Consulting: Kampania 2020: Mobilizacja – podsumowanie

 

Potyczki Ekspertów i Ekspertek: CZY PANDEMIA SPOWOLNIŁA REALIZACJĘ AGENDY 2030?                          

  •  PEOPLE: PRACA W PANDEMII – NIE MA POWROTU DO NORMALNOŚCI: Anna Potocka, Fundacja Kobiety Inspirują; Marzena Strzelczak, Forum Odpowiedzialnego Biznesu

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  • PLANET: PANDEMIA STWORZYŁA DOBRY KLIMAT DO ZMIANY: Marta Karwacka, Good Impact; Kamil Wyszkowski, UN Global Compact Network Poland

  • PROSPERITY: ŚRODKI NA ODRODZENIE SIĘ GOSPODARKI TO WYJĄTKOWA OKAZJA NA PRZYSPIESZENIE REALIZACJI  AGENDY.: Zbigniew Gajewski ,THINKTANK; Zofia Wetmańska WiseEuropa

 

17 TRENDÓW W ZRÓWNOWAŻONYM ROZWOJU przedstawiła Natalia Hatalska – CEO i założycielka  infuture.institute, jedna z najbardziej wpływowych ekspertek zajmujących się analizą, poszukiwaniem i prognozowaniem nowych trendów w relacjach na styku rynek-marka-technologia-konsument, analityczka, trendwatcherka, autorka licznych projektów badawczych.

 

 

CZY BIZNES JEST GOTOWY DOSTOSOWAĆ SIĘ DO TRENDÓW? CZYM INSPIRUJĄ SIĘ LIDERZY? Dobre praktyki i inspiracje firm

 

Na koniec Małgorzata Greszta, CSR Consulting, przedstawiła plany na kolejny rok działania Kampanii 17 Celów: Kampania 2021: Ambitne Działania

 

Do końca lutego konferencja jest dostępna dla uczestników do ponownego obejrzenia.

 

Oglądam

 

Partnerzy

Partnerzy merytoryczni