E,S,G i K jak Konsumenci, czyli 4 najważniejsze litery na rok 2024 – rozmowa Katarzyny Zalewskiej z Kantar Polska z Małgorzatą Gresztą CSR Consulting [podcast]
Dziś biznes stoi przed ogromem wyzwań, projektując i przeprowadzając proces transformacji produktów i usług w kierunku zrównoważonego rozwoju. Dzieje się to zarówno w odpowiedzi na zmieniające się otoczenie legislacyjne, jak i rosnącą świadomość konsumentów. – ...30/2030, czyli 30 strategii GOZ dla biznesu do roku 2030. Od teorii do praktyki
W minionym roku Kampania 17 Celów zainicjowała międzysektorową platformę ekspercką GOZ 2030, tworzoną w szerokim gronie partnerów i interesariuszy. Celem platformy jest opracowywanie praktycznych wytycznych dla biznesu o tym, jak wdrażać GOZ na każdym etapie łańcucha...BIZNES i AGENDA 2030 – REALNA ZMIANA czy zachowanie STATUS QUO [FOTO, RELACJA]
2 Marca odbyła się konferencja „Biznes i Agenda 2030 – Realna zmiana czy zachowanie status quo?”. Spotkanie odbyło się w siedzibie Ministerstwa Rozwoju i Technologii – partnera honorowego Kampanii 17 Celów.
Kanwy projektowe dla cyrkularnych modeli biznesowych
Analiza cyrkularnych modeli biznesowych z perspektywy Sustainable Business Model Canvas