utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Pierwsza inicjatywa SHE28 dotyczy dostępu dziewcząt i kobiet do niedrogich podpasek, co ma wpływ zarówno na ich sytuację finansową, większy dostęp do edukacji, jak i poczucie własnej godności.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Grupa IKEA opracowała standard IWAY propagujący podstawowe normy dotyczące praw pracowniczych i ochrony środowiska wśród partnerów biznesowych.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Grupa IKEA na całym świecie realizuje swoją strategię zrównoważonego rozwoju People & Planet Positive. Wytycza ona cele i przedsięwzięcia w obszarze ekologii, które zostaną podjęte i zrealizowane do 2020 r.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Ariel jest jedną z wiodących marek w portfolio grupy Procter & Gamble (P&G). W 2006 r. Ariel rozpoczął kampanię „Turn to 30” decydując tym samym, że sercem marki i głównym celem jej promocji będzie troska o środowisko naturalne.