

![E,S,G i K jak Konsumenci, czyli 4 najważniejsze litery na rok 2024 – rozmowa Katarzyny Zalewskiej z Kantar Polska z Małgorzatą Gresztą CSR Consulting [podcast]](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2024/03/Kantar_Suscasty_08_yt_1920x1080px_20240208-1080x675.jpg)
E,S,G i K jak Konsumenci, czyli 4 najważniejsze litery na rok 2024 – rozmowa Katarzyny Zalewskiej z Kantar Polska z Małgorzatą Gresztą CSR Consulting [podcast]
Dziś biznes stoi przed ogromem wyzwań, projektując i przeprowadzając proces transformacji produktów i usług w kierunku zrównoważonego rozwoju. Dzieje się to zarówno w odpowiedzi na zmieniające się otoczenie legislacyjne, jak i rosnącą świadomość konsumentów. – ...
Ziemianie atakują 2020
Druga edycja raportu Ziemianie Atakują pokazuje świadomość ekologiczną Polaków.

Polacy o Zielonym Ładzie dla Europy
Raport ukazuje opinie Polaków względem Zielonego Ładu dla Europy.