Kampania
17 Celów

Kampania 17 Celów ma za zadanie zachęcić polski biznes do podjęcia działań na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju i wykorzystania szans biznesowych płynących z Agendy 2030.

W roku 2019 prowadzona była III edycja kampanii pod hasłem 2019: Wspólne działania.

  • 540  uczestników
  • 59  ekspertów
  • konferencji i warsztatów
  • 2 publikacje
  • Wypracowanie pionierskiego narzędzia do mierzenia wpływu biznesu na realizację Agendy i rozwój inicjatyw ->Barometr Wpływu

Kampania prowadzona była w szerokim partnerstwie firm i instytucji i jest przykładem jak praktyce może wyglądać międzysektorowa współpraca na rzecz Agendy 2030.

Myśli przewodnie
kampanii

WSPÓLNE DZIAŁANIA

Inicjujemy wspólne działania i ułatwiamy nawiązywanie współpracy

MIERZENIE EFEKTÓW

Mierzymy efekty podejmowanych  działań

GLOBALNA PERSPEKTYWA

Działamy lokalnie, myślimy globalnie

Wydarzenia kampanii

Forum Inspiracji to konferencja główna Kampanii 17 Celów. Podczas III edycji konferencji zaprezentowane będą aktualne inicjatywy biznesowe na rzecz realizacji Agendy 2030, a także przedyskutowane będą największe wyzwania, jakie stoją obecnie przed firmami.

Światowy Dzień Działania obchodzony jest 25 września, w rocznicę przyjęcia Agendy 2030. Na całym globie organizowane są wydarzenia promujące Cele Zrównoważonego Rozwoju.

Podsumowania działań rządu i biznesu na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju w Polsce w 2019 roku i ogłoszenie planów na 2020 rok

Materiały kampanii

CarlsbergCSR ConsultingDanoneRekopolZT Kruszwica
raporty

Gorące tematy w zakresie realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju przez biznes w Polsce

CarlsbergCSR ConsultingDanoneErgo HestiaGUSRekopolZT Kruszwica
raporty

Broszura Barometr wpływu opisuje narzędzie do mierzenia wpływu biznesu na realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju w Polsce.

Partnerzy
i patroni