utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Firma przyjęła wymagające kryteria środowiskowe i jakościowe w zakresie prowadzonej przez siebie działalności. Jednym z ich elementów jest prowadzenie nadzoru nad dostawcami II rzędu, czyli recyklerami, którzy realizują procesy recyklingu i odzysku.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Celem prowadzonej od 11 lat kampanii – Dzień bez Śmiecenia – jest dotarcie do jak największej grupy odbiorców z treściami edukacyjnymi, zainteresowanie ich tematem, rozwianie wątpliwości dotyczących celowości segregowania odpadów i nauka prawidłowych jego zasad.
utworzone przez Krzysztof Greszta | gru 6, 2017
Konferencja podsumowująca działania podjęte w ramach Kampanii 17/17 w 2017 roku, ich rezultaty oraz plany na kolejny rok.
utworzone przez Małgorzata Greszta | maj 17, 2017
Celem konferencji było pokazanie biznesowi w Polsce praktycznego wymiaru Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs) i realnych możliwości włączenia się w ich realizację.