Konferencja Konsument GOZ 2030. Wiedza. Nawyki zakupowe. Komunikacja
28 lutego odbędzie się II edycja konferencji pod hasłem: Konsument GOZ 2030. Wiedza. Nawyki zakupowe. Komunikacja, na której postaramy się odpowiedzieć: Jaki będzie konsument/konsumentka GOZ 2030? Jak zmieni się ich wiedza? Jakie nowe zachowania konsumentów staną się...30/2030, czyli 30 strategii GOZ dla biznesu do roku 2030. Od teorii do praktyki
W minionym roku Kampania 17 Celów zainicjowała międzysektorową platformę ekspercką GOZ 2030, tworzoną w szerokim gronie partnerów i interesariuszy. Celem platformy jest opracowywanie praktycznych wytycznych dla biznesu o tym, jak wdrażać GOZ na każdym etapie łańcucha...Kampania 17 Celów rozszerza partnerstwo o świat nauki. Podpisano porozumienie o współpracy z SGH
Kampania 17 Celów rozszerza partnerstwo o świat nauki! Dziś podpisaliśmy pierwsze porozumienie o współpracy ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie. To porozumienie to kontynuacja współpracy Kampanii 17 Celów z SGH, której wymiernym efektem w ubiegłym roku był...BIZNES i AGENDA 2030 – REALNA ZMIANA czy zachowanie STATUS QUO [FOTO, RELACJA]
2 Marca odbyła się konferencja „Biznes i Agenda 2030 – Realna zmiana czy zachowanie status quo?”. Spotkanie odbyło się w siedzibie Ministerstwa Rozwoju i Technologii – partnera honorowego Kampanii 17 Celów.