![E,S,G i K jak Konsumenci, czyli 4 najważniejsze litery na rok 2024 – rozmowa Katarzyny Zalewskiej z Kantar Polska z Małgorzatą Gresztą CSR Consulting [podcast]](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2024/03/Kantar_Suscasty_08_yt_1920x1080px_20240208-1080x675.jpg)
![E,S,G i K jak Konsumenci, czyli 4 najważniejsze litery na rok 2024 – rozmowa Katarzyny Zalewskiej z Kantar Polska z Małgorzatą Gresztą CSR Consulting [podcast]](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2024/03/Kantar_Suscasty_08_yt_1920x1080px_20240208-1080x675.jpg)
![Konferencja Konsument GOZ 2030. Wiedza. Nawyki zakupowe. Komunikacja](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2024/02/Konsument-GOZ-2030-1200-627-e1708597969673-1080x568.png)
Konferencja Konsument GOZ 2030. Wiedza. Nawyki zakupowe. Komunikacja
28 lutego odbędzie się II edycja konferencji pod hasłem: Konsument GOZ 2030. Wiedza. Nawyki zakupowe. Komunikacja, na której postaramy się odpowiedzieć: Jaki będzie konsument/konsumentka GOZ 2030? Jak zmieni się ich wiedza? Jakie nowe zachowania konsumentów staną się...![30/2030, czyli 30 strategii GOZ dla biznesu do roku 2030. Od teorii do praktyki](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2024/02/30-strategii-GOZ-dla-Biznesu-do-2030-roku_1200x627-POBIERZ-RAPORT-1080x627.png)
30/2030, czyli 30 strategii GOZ dla biznesu do roku 2030. Od teorii do praktyki
W minionym roku Kampania 17 Celów zainicjowała międzysektorową platformę ekspercką GOZ 2030, tworzoną w szerokim gronie partnerów i interesariuszy. Celem platformy jest opracowywanie praktycznych wytycznych dla biznesu o tym, jak wdrażać GOZ na każdym etapie łańcucha...![BIZNES i AGENDA 2030 – REALNA ZMIANA czy zachowanie STATUS QUO [FOTO, RELACJA]](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2023/03/Kopia-Kopia-Kopia-FB_ZMIENIAJ-Z-NAMI-portal-KAMPANIA-17-CELOW-Wpis-na-Facebooku-Baner-w-poziomie-600×300-px-1200×600-px-600×300-px-210×297-px-260×123-px.png)
BIZNES i AGENDA 2030 – REALNA ZMIANA czy zachowanie STATUS QUO [FOTO, RELACJA]
2 Marca odbyła się konferencja „Biznes i Agenda 2030 – Realna zmiana czy zachowanie status quo?”. Spotkanie odbyło się w siedzibie Ministerstwa Rozwoju i Technologii – partnera honorowego Kampanii 17 Celów.
![WEBINAR: JAK MIERZYĆ WYŻEJ? – znaczenie strategii i wskaźników we wdrażaniu 3R](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2022/11/wwbinar_t3r_ke-1080x675.png)
WEBINAR: JAK MIERZYĆ WYŻEJ? – znaczenie strategii i wskaźników we wdrażaniu 3R
Zachęcamy do udziału w webinarze organizowanym w ramach Tygodnia 3R, podczas którego porozmawiamy o roli strategii dla organizacji, firm i instytucji oraz szansach, jakie daje ujęcie w nich Zasady 3R.