utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Nofir jest liderem w zbieraniu zużytego sprzętu z połowów i hodowli ryb. Dzięki swojej działalności firma nie tylko przyczynia się do niezaśmiecania wód morskich i oceanicznych wyeksploatowanym sprzętem rybackim, ale pomaga także tworzyć z niego nowe, wartościowe produkty.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Tesco Polska od lat angażuje się w działania społeczne (realizacja programów edukacyjnych, inicjatyw społecznych, walka z niemarnowaniem, promocja zdrowego stylu życia) i wierzy, że za przekazywaniem wiedzy powinna iść praktyka i realna zmiana postaw.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
EKOLOGICZNE DOMY, ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ MIAST Projekt ma charakter edukacyjnej kampanii medialnej, z możliwością poszerzenia o elementy kampanii eventowej. Głównym jej celem jest promocja wiedzy w zakresie efektywnego zarządzania energią w budynkach, zwłaszcza...
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
W chwili powstania programu EkoPaka (czerwiec 2015 r.), strategia zrównoważonego rozwoju Interseroh skupiała się na efektywności wykorzystania zasobów.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
sją firmy jest przekształcenie drobnych producentów rolnych w dobrze prosperujące przedsiębiorstwa poprzez zwiększanie dostępu do informacji, edukacji i zasobów w celu zwiększania produktywności.