utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Aby adekwatnie odpowiedzieć na potrzebę, firma przeprowadziła dwukrotne (w 2007 i 2015 r.) badanie dot. oceny branżowej swojego podstawowego produktu – spodni dżinsowych. Z analizy wynika, że jedna para powoduje zużycie 3 781 litrów wody w pełnym cyklu życia spodni.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
PROGRAM GLOBE to międzynarodowa inicjatywa, której misją jest podnoszenie umiejętności badawczych dzieci i młodzieży, promocja naukowego, interdyscyplinarnego podejścia do badania zjawisk przyrodniczych oraz kształtowanie świadomości ekologicznej uczniów i ich zaangażowanie w ochronę środowiska.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
W ramach swojego programu Sustainable Living Plan firma Unilever, a głównie marka Domestos, podjęła współpracę z organizacją UNICEF, posiadającą doświadczenie w szerokiej współpracy z rządami, organizacjami pozarządowymi i samorządami lokalnymi na rzecz swojego globalnego programu WASH
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Zmniejszenie wykorzystania wody w procesie oczyszczania surowca w instalacjach wpisuje się w naszą filozofię CARE – fundament naszej kultury organizacyjnej. We wszystkich naszych działaniach kierujemy się dbałością o Biznes i Zasoby, Pracowników, Klientów, Środowisko i Społeczeństwo.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Grupa Coca-Cola HBC postawiła sobie cel bycia globalnym liderem w branży napojowej w zakresie zrównoważonego rozwoju. Troska o zasoby wodne, w szczególności zasoby wody pitnej to jeden z siedmiu celów zapisanych w strategii firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju...