SDG Industry Matrix. Climate Opportunities

SDG Industry Matrix. Climate Opportunities

Dokument przedstawia możliwości działania na rzecz Celów: 7, 12, 13 w kontekście wspólnych wartości (shared value) dla 6 gałęzi przemysłu: usługi finansowe, transport, produkcja przemysłowa, żywność, napoje i artykuły konsumpcyjne, opieka zdrowotna, energia, zasoby naturalne i chemikalia.

Turn to 30

Turn to 30

Ariel jest jedną z wiodących marek w portfolio grupy Procter & Gamble (P&G). W 2006 r. Ariel rozpoczął kampanię „Turn to 30” decydując tym samym, że sercem marki i głównym celem jej promocji będzie troska o środowisko naturalne.

Awango by Total

Awango by Total

W 2010 r. firma rozpoczęła realizację programu Total Access to Energy, który stanowił pole do badań i testów nad nowymi rozwiązaniami, pozwalającymi dostarczać bezpieczną, efektywną kosztowo i czystą energię ludziom, którzy byli jej całkowicie pozbawieni.

Wskaźniki zielonej gospodarki w Polsce 2017

Wskaźniki zielonej gospodarki w Polsce 2017

W publikacji przedstawiono wskaźniki służące do oceny stanu zielonej gospodarki w Polsce w 4 podstawowych obszarach: kapitał naturalny, środowiskowa efektywność produkcji, środowiskowa jakość życia ludności oraz polityki gospodarcze i ich następstwa.