utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Sprawozdanie to zawiera ocenę zmian dotyczących energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych (RES -renewable sources), które miały miejsce w Europie od 2005 roku, a które odnoszą się do długoterminowych polityk rozwoju energii odnawialnej w Unii Europejskiej, zwłaszcza w kontekście trwającego okresu przejściowego dla sektora energetycznego.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Niniejszy raport odwołuje się w swej treści do Celów Zrównoważonego Rozwoju, ustanowionych Agendą 2030, zwłaszcza do Celu 7 – Zapewnić wszystkim dostęp do źródeł stabilnej, zrównoważonej i nowoczesnej energii po przystępnej cenie. Jego autorzy przekonują, że energia odnawialna jest konkurencyjna, atrakcyjna dla inwestorów, tworzy miliony nowych miejsc pracy.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Dokument przedstawia możliwości działania na rzecz Celów: 7, 12, 13 w kontekście wspólnych wartości (shared value) dla 6 gałęzi przemysłu: usługi finansowe, transport, produkcja przemysłowa, żywność, napoje i artykuły konsumpcyjne, opieka zdrowotna, energia, zasoby naturalne i chemikalia.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
Ariel jest jedną z wiodących marek w portfolio grupy Procter & Gamble (P&G). W 2006 r. Ariel rozpoczął kampanię „Turn to 30” decydując tym samym, że sercem marki i głównym celem jej promocji będzie troska o środowisko naturalne.
utworzone przez Marek Sapiński | kwi 22, 2018
W 2010 r. firma rozpoczęła realizację programu Total Access to Energy, który stanowił pole do badań i testów nad nowymi rozwiązaniami, pozwalającymi dostarczać bezpieczną, efektywną kosztowo i czystą energię ludziom, którzy byli jej całkowicie pozbawieni.