Renewable energy in Europe 2017

Renewable energy in Europe 2017

Sprawozdanie to zawiera ocenę zmian dotyczących energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych (RES -renewable sources), które miały miejsce w Europie od 2005 roku, a które odnoszą się do długoterminowych polityk rozwoju energii odnawialnej w Unii Europejskiej, zwłaszcza w kontekście trwającego okresu przejściowego dla sektora energetycznego.

REthinking Energy 2017

REthinking Energy 2017

Niniejszy raport odwołuje się w swej treści do Celów Zrównoważonego Rozwoju, ustanowionych Agendą 2030, zwłaszcza do Celu 7 – Zapewnić wszystkim dostęp do źródeł stabilnej, zrównoważonej i nowoczesnej energii po przystępnej cenie. Jego autorzy przekonują, że energia odnawialna jest konkurencyjna, atrakcyjna dla inwestorów, tworzy miliony nowych miejsc pracy.

SDG Industry Matrix. Climate Opportunities

SDG Industry Matrix. Climate Opportunities

Dokument przedstawia możliwości działania na rzecz Celów: 7, 12, 13 w kontekście wspólnych wartości (shared value) dla 6 gałęzi przemysłu: usługi finansowe, transport, produkcja przemysłowa, żywność, napoje i artykuły konsumpcyjne, opieka zdrowotna, energia, zasoby naturalne i chemikalia.

Turn to 30

Turn to 30

Ariel jest jedną z wiodących marek w portfolio grupy Procter & Gamble (P&G). W 2006 r. Ariel rozpoczął kampanię „Turn to 30” decydując tym samym, że sercem marki i głównym celem jej promocji będzie troska o środowisko naturalne.

Awango by Total

Awango by Total

W 2010 r. firma rozpoczęła realizację programu Total Access to Energy, który stanowił pole do badań i testów nad nowymi rozwiązaniami, pozwalającymi dostarczać bezpieczną, efektywną kosztowo i czystą energię ludziom, którzy byli jej całkowicie pozbawieni.