
Badanie konsumenckie na temat Celów Zrównoważonego Rozwoju
Badanie pokazujące znajomość Celów Zrównoważonego Rozwoju wśród konsumentów
Badanie pokazujące znajomość Celów Zrównoważonego Rozwoju wśród konsumentów
“Threading the needle: Weaving the Sustainable Development Goals into the textile, retail, and apparel industry” został opublikowany przez Textile Exchange we współpracy z KPMG w 2018 roku.
Raport opisuje dlaczego przemysł tekstylny odgrywa istotną rolę w Agendzie 2030, oraz proponuje szereg rozwiązań, które zmniejszyłyby negatywny wpływ tej branży na środowisko.
„Environmental sustainability: the European cosmetics industry’s contribution 2017-2019” przedstawia plany branży kosmetycznej nastawione na zrównoważony rozwój i Agendę 2030.
Poradnik określa kluczowe elementy niezbędne do budowania udanych partnerstw i leżące u ich podstaw procesy. Wskazuje ramy pomagające organizacjom zrozumieć i wybrać najbardziej odpowiednie formy współpracy.
Climate Leadership to program budujący społeczność liderów w biznesie, dążących do działania na rzecz jego neutralności klimatycznej.