![Konferencja “Konsument GOZ 2030. Wiedza. Nawyki zakupowe. Komunikacja”](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2024/03/Newsletter-K-17-Celow.png)
![Konferencja “Konsument GOZ 2030. Wiedza. Nawyki zakupowe. Komunikacja”](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2024/03/Newsletter-K-17-Celow.png)
![30/2030, czyli 30 strategii GOZ dla biznesu do roku 2030. Od teorii do praktyki](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2024/02/30-strategii-GOZ-dla-Biznesu-do-2030-roku_1200x627-POBIERZ-RAPORT-1080x627.png)
30/2030, czyli 30 strategii GOZ dla biznesu do roku 2030. Od teorii do praktyki
W minionym roku Kampania 17 Celów zainicjowała międzysektorową platformę ekspercką GOZ 2030, tworzoną w szerokim gronie partnerów i interesariuszy. Celem platformy jest opracowywanie praktycznych wytycznych dla biznesu o tym, jak wdrażać GOZ na każdym etapie łańcucha...![Myślimy „na okrągło”: kampania Przyda się!](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2021/04/Screenshot-2021-06-07-at-12.41.36.png)
Myślimy „na okrągło”: kampania Przyda się!
Ikea wprowadza inicjatywę opartą na założenia gospodarki obiegu zamkniętego i zachęca klientów do „dbania, naprawiania i przerabiania”.
![Standardy IWAY w łańcuchu dostaw](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2018/04/Foto66.jpg)
Standardy IWAY w łańcuchu dostaw
Grupa IKEA opracowała standard IWAY propagujący podstawowe normy dotyczące praw pracowniczych i ochrony środowiska wśród partnerów biznesowych.
![Dążenie do niezależności energetycznej](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2018/04/Foto65.jpg)
Dążenie do niezależności energetycznej
Grupa IKEA na całym świecie realizuje swoją strategię zrównoważonego rozwoju People & Planet Positive. Wytycza ona cele i przedsięwzięcia w obszarze ekologii, które zostaną podjęte i zrealizowane do 2020 r.