30/2030, czyli 30 strategii GOZ dla biznesu do roku 2030. Od teorii do praktyki
W minionym roku Kampania 17 Celów zainicjowała międzysektorową platformę ekspercką GOZ 2030, tworzoną w szerokim gronie partnerów i interesariuszy. Celem platformy jest opracowywanie praktycznych wytycznych dla biznesu o tym, jak wdrażać GOZ na każdym etapie łańcucha...Myślimy „na okrągło”: kampania Przyda się!
Ikea wprowadza inicjatywę opartą na założenia gospodarki obiegu zamkniętego i zachęca klientów do „dbania, naprawiania i przerabiania”.
Standardy IWAY w łańcuchu dostaw
Grupa IKEA opracowała standard IWAY propagujący podstawowe normy dotyczące praw pracowniczych i ochrony środowiska wśród partnerów biznesowych.
Dążenie do niezależności energetycznej
Grupa IKEA na całym świecie realizuje swoją strategię zrównoważonego rozwoju People & Planet Positive. Wytycza ona cele i przedsięwzięcia w obszarze ekologii, które zostaną podjęte i zrealizowane do 2020 r.