![E,S,G i K jak Konsumenci, czyli 4 najważniejsze litery na rok 2024 – rozmowa Katarzyny Zalewskiej z Kantar Polska z Małgorzatą Gresztą CSR Consulting [podcast]](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2024/03/Kantar_Suscasty_08_yt_1920x1080px_20240208-1080x675.jpg)
![E,S,G i K jak Konsumenci, czyli 4 najważniejsze litery na rok 2024 – rozmowa Katarzyny Zalewskiej z Kantar Polska z Małgorzatą Gresztą CSR Consulting [podcast]](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2024/03/Kantar_Suscasty_08_yt_1920x1080px_20240208-1080x675.jpg)

30/2030, czyli 30 strategii GOZ dla biznesu do roku 2030. Od teorii do praktyki
W minionym roku Kampania 17 Celów zainicjowała międzysektorową platformę ekspercką GOZ 2030, tworzoną w szerokim gronie partnerów i interesariuszy. Celem platformy jest opracowywanie praktycznych wytycznych dla biznesu o tym, jak wdrażać GOZ na każdym etapie łańcucha...![BIZNES i AGENDA 2030 – REALNA ZMIANA czy zachowanie STATUS QUO [FOTO, RELACJA]](https://kampania17celow.pl/wp-content/uploads/2023/03/Kopia-Kopia-Kopia-FB_ZMIENIAJ-Z-NAMI-portal-KAMPANIA-17-CELOW-Wpis-na-Facebooku-Baner-w-poziomie-600×300-px-1200×600-px-600×300-px-210×297-px-260×123-px.png)
BIZNES i AGENDA 2030 – REALNA ZMIANA czy zachowanie STATUS QUO [FOTO, RELACJA]
2 Marca odbyła się konferencja „Biznes i Agenda 2030 – Realna zmiana czy zachowanie status quo?”. Spotkanie odbyło się w siedzibie Ministerstwa Rozwoju i Technologii – partnera honorowego Kampanii 17 Celów.

Kanwy projektowe dla cyrkularnych modeli biznesowych
Analiza cyrkularnych modeli biznesowych z perspektywy Sustainable Business Model Canvas

Circular Strategy Design Wheel
Circular Design Wheel to narzędzie warsztatowe dla każdej firmy, pomagające znaleźć odpowiedni aspekt ekoprojektowania do wdrożenia we własnym biznesie.