O bojkocie oleju palmowego
Analiza 1 Celu Zrównoważonego Rozwoju: Koniec z ubóstwem
Analiza 1 Celu Zrównoważonego Rozwoju: Koniec z ubóstwem
Zrównoważony Łańcuch Dostaw – dlaczego się opłaca?
Polska jest pierwszym krajem, w którym jesienią 2017 roku Grupa Carrefour wprowadziła SENS, czyli Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą (z fr. Système d’Étiquetage Nutritionnel Simplifié). SENS wspiera klientów w dokonywaniu właściwych wyborów, dostarczając im informacji o wartościach odżywczych artykułów spożywczych i zalecanej częstotliwości ich spożywania.
Ogólnopolski program MegaMisja włącza szkoły i świetlice w rozwój kompetencji cyfrowych dzieci w wieku 6-10 lat.
Cargill dostrzega złożone kwestie społeczne, gospodarcze i środowiskowe stojące przed współczesnym światem i tworzy partnerstwa z licznymi organizacjami.