Konferencja Konsument GOZ 2030. Wiedza. Nawyki zakupowe. Komunikacja
28 lutego odbędzie się II edycja konferencji pod hasłem: Konsument GOZ 2030. Wiedza. Nawyki zakupowe. Komunikacja, na której postaramy się odpowiedzieć: Jaki będzie konsument/konsumentka GOZ 2030? Jak zmieni się ich wiedza? Jakie nowe zachowania konsumentów staną się...30/2030, czyli 30 strategii GOZ dla biznesu do roku 2030. Od teorii do praktyki
W minionym roku Kampania 17 Celów zainicjowała międzysektorową platformę ekspercką GOZ 2030, tworzoną w szerokim gronie partnerów i interesariuszy. Celem platformy jest opracowywanie praktycznych wytycznych dla biznesu o tym, jak wdrażać GOZ na każdym etapie łańcucha...BIZNES i AGENDA 2030 – REALNA ZMIANA czy zachowanie STATUS QUO [FOTO, RELACJA]
2 Marca odbyła się konferencja „Biznes i Agenda 2030 – Realna zmiana czy zachowanie status quo?”. Spotkanie odbyło się w siedzibie Ministerstwa Rozwoju i Technologii – partnera honorowego Kampanii 17 Celów.
ZRÓWNOWAŻONY RYNEK MODOWY Przewodnik po strategii UE
Strategia UE dla Zrównoważonych Tekstyliów jest to skrótem dokumentu EU Strategy for Sustainable and Circular Textiles. Tekstylia i odzież mają największy udział w konsumpcji wyrobów włókienniczych. W Unii Europejskiej odzież stanowi największy udział.
Strategia opublikowana przez Komisję Europejską 30 marca 2022 r. zawiera obszerny katalog działań mających na celu dostosowanie ekosystemu tekstylnego do wymogów zrównoważonej produkcji i konsumpcji.